Bellevue Manila Hotel, prvi poslovni hotel sa punom uslugom u mestu Filinvest Corporate City, Alabang, primenio je mrežna rešenja kompanije Cisco Systems kako bi svojim gostima u svih 222 sobe pružio brzu vezu sa Internetom.
Mogućnost uspostavljanja brzog pristupa Internetu će doprineti reputaciji hotela Bellevue kao izvrsnog hotela za poslovne ljude u visoko konkurentnoj delatnosti ugostiteljstva u Manili. Ovo rešenje obuhvata svičeve serije Cisco Catalyst 2900, Cisco Building Broadband Service Manager (BBSM) i rutere serije Cisco 1700.
"Hotel Bellevue Manila je relativno nov ali smo već čuveni po izvanrednoj usluzi. Poslovni ljudi od ukusa koji su naši gosti su navikli da očekuju brzi pristup Internetu kao deo ponude vrhunskih hotela. BBSM rešenje kompanije Cisco je veoma moćna alatka za upravljanje pristupom Internetu u sobama naših gostiju," kaže Daniel Carreon, MIS manager hotela Bellevue Manila.
Cisco BBSM verzije 5.2 je visoko automatizovana platforma za pružanje usluga koja omogućava lak, plug-and-play pristup iz soba gostiju i prostorija za sastanke; samostalno pristupanje uslugama od strane korisnika; prilagodivi portal i platforme za reklamiranje; i upravljanje, izveštavanje i konfigurisanje zasnovano na Webu. Pomoću Cisco BBSM, hotel Bellevue je u stanju da ponudi svoje usluge, što smanjuje potrebe za podrškom pošto sistem u suštini kombinuje u jedan uređaj za upravljanje kontrolu pristupa mreži i upravljačke funkcije koje bi se obično nalazile na više servera.
Cisco BBSM platforma omogućava hotelu Bellevue da formira više nivoa usluge kako bi zadovoljio različite potrebe klijenata. Na primer, hotel može da ponudi svakodnevni pristup preko mreže za niz sastanaka nudeći različite propusne opsege po različitim cenama, kao i usluge prenosa glasa i video zapisa. Ova pogodnost povezivanja bilo kad i bilo gde, prilagođena potrebama gostiju hotela, uglavnom poslovnim ljudima koji zavise od informacionih tehnologija, značajno povećava njihovu radnu efikasnost čak i kada su udaljeni od svojih kancelarija.
Štaviše, Carreon je takođe naveo da je, osim pogodnosti koje Cisco BBSM pruža gostima hotela, njegovo korišćenje olakšalo odeljenjima za informacione tehnologije i MIS hotela Bellevue zadatke upravljanja radom sistema.
"Uz Cisco BBSM, konfigurisanje računara gostiju više nije potrebno," dodao je Carreon. "Sve što gost treba da uradi je da jednostavno priključi mrežni kabl na računar i otvori Web čitač. Pošto korisnik prihvati uslove provere identiteta ili primi stranicu za verifikaciju, on ili ona odmah dobija pristup Internetu." Carreon je takođe izjavio da Cisco BBSM generiše izveštaje kao što su pregled transakcija u kome su zabeleženi datum i vreme prijavljivanja i odjavljivanja gosta sa sistema kao i koliko je vremena utrošeno. Sistem takođe vodi evidenciju aktivnih priključaka, omogućavajući hotelu da u bilo koje vreme nadzire broj korisnika na mreži.
"Hotel Bellevue Manila je primer onoga što tehnologija Interneta može da uradi za vaš posao. Vizija uprave da upotrebi vrhunsku tehnologiju kako bi povećala konkurentnost hotela je dobra lekcija za sve oblasti biznisa. Oni su se na ovaj način pridružili redovima male ali rastuće grupe vodećih hotela u svetu koji svojim gostima pružaju pun pristup Internetu," rekao je Luichi Robles, direktor Cisco Systemsa na Filipinima.