Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?






- Bolonja
- Internet
- Seksualno obrazovanje
- administracija
- informatika
- kompanije
- matematika
- ministarstvo
- muzičke aktivnosti
- nagrade
- nastava
- neformalno obrazovanje
- ocenjivanje
- osnovno školstvo
- praksa
- vaspitanje
- škola
- škole
- školsko zakonodavstvo
- školstvo








CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9112
Najnovi član: uros:dd

Najnoviji tekstovi:

slika Počinje 17. Fastival nauke (Festival nauke)
slika Festival nauke: POČETAK REŠENjA PROBLEMA (Festival nauke)
slika FONIS-ov skup Studenti studentima (informatika)
slika Андреј Дробњаковић апсолутни победник на Међународној научној олимпијади у Сингапуру (matematika)
slika Naučni piknik u Arboretumu Šumarskog fakulteta u Beogradu (Festival nauke)
slika Такмичење из програмирања за ученике основних шола (programiranje)
slika Besplatne diskusije S2S iz informacione tehnologije (informatika)
slika Škola u veselim bojama, izvanredan projekat uređenja prostora u OŠ “Filip Kljajić Fića” (škole)
slika Letelica Indije sletela na Mesec (Kosmonautika)
slika Некада је градила Нови Београд, а сада у 101. Вера још трага за новим знањима (ličnosti)





REGISTRUJTE SE
i čitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja








Pretraži magazin po:
obrazovanje:::osnovno školstvo
25. februar. 2019.

Математичари – истраживачи



     
     
      Ах, та математика
      то је чудна наука,
      или нека чудна справа,
      од које ме боли глава…

     
      Да не би било овако, мора бити занимљиво и необично.
     
      Један од часова математике
     
      Сабирање дводифреног и једноцифреног броја са прелазом десетице, реализовали смо на мало чудан начин. Наиме, не мора се математика увек радити у учионици, на табли са кредом или фломастером у руци. Користим прилику да кад год могу, ученике изведем из оквира учионице, поготово зато што имамо великих могућноси за то. Овог пута задатке из математике радили смо у школском дворишту и околини, а ево и како.
      У оквиру наставног предмета Чувари природе разговарали смо о упознавању терена и сналажењу у околини па су ученици упознати са знацима за сналажење у природи које користе извиђачи. Управо ове знаке сам искористила да ученике доведем до места на коме се налазе скривени задаци.
      Један је имао црвене, други браон знаке, о чему су се договорили. Две различите стазе, два различита места до циља (папир са задацима). Задатак је био да пронађу папир, ураде задатке и врате се у базу (школу). У овом случају, не само да су развијали способност сналажења у простору, већ и брзину и такмичарски дух, тачност и прецизност, а и упамтили су знаке за сналажење у природи. Ко је први стигао са тачно урађеним задацима добио је награду.
      Дивно, деци занимљиво.
      Поред математике, учили смо и сналажење у простору и упознали се и упамтили знаке за лакше сналажењe у природи. Насупрот овоме, трудим се и да им употребу таблета и мобилних телефона усмерим за максимално искоришћавање у процесу наставе и да им укажем на то да не служе само за играње игрица.
     
     

     
      QR кодови и математика
     
      Веома ми је интересантна употреба QR кодова у настави. Овог пута одлучила сам да урадим кодове за наставну јединицу Одузимање двоцифрених бројева. Задаци су били распоређени на више нивоа тежине.
      Ученици су добили први задатак залепљен на клупе. Остали задаци били су распоређени по учионици. Сваки од њих напредовао је по сопственим могућностима,а на крају су имали времена да се врате и провере урађено.
      Повратну информацију добили су на тај начин што су, након прегледаних задатака, скенирали код. У случају да су задаци тачно урађени скенирањем кода појавило би се „Браво! Заслужио си чисту 5!“ Уколико нису сви задаци урађени тачно појавило би се „Више вежбај!
      Овај начин рада ученицима се веома допао и поред утврђивања одузимања научили смо да мобилни телефони и таблети, итекако, могу користити у сврху учења.
      Апликација коју смо користили је „i-nigma QR, Data Matrix and EAN Barcode Scanner“ и њена предност је што се може користити без интернета.
     
      (Опис својих и ученичких активности на часу послала је Научном порталу www.ZNANjE.rs учитељица Јелена Бабић, један од добитника престижне награде Најбољи едукатор Србије за 2018 годину)

Jelena Babić








AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje

Najnoviji blogovi:

18. 10. 2022.
Vladan
- Koji su idealni uslovi za rast svekrvinog jezika?
22. 09. 2022.
Vladan
- Šta učiniti kada vam se pred važan događaj pojavi herpes na usni?
30. 06. 2022.
Vladan
- Da li imate isti ukus kao kraljica Elizabeta pri izboru kućnih ljubimaca?
07. 06. 2022.
Vladan
- Prag - najstarija evropska prestonica posmatrana iz drugog ugla
21. 08. 2021.
Vladan
- Kako skuvati savršen pirinač na ringli šporeta?
16. 08. 2021.
Vladan
- Da li sasi voda zaista ubrzava mršavljenje?
29. 03. 2021.
Vladan
- Kako rade Internet pretraživači?
29. 12. 2020.
Vladan
- Šta radi armirač?
30. 11. 2020.
Vladan
- Kako „pasivne kuće“ doprinose energetskoj efikasnosti
23. 11. 2020.
Vladan
- Stvari koje bi trebali da znate ukoliko nameravate da započnete proizvodnju organske hrane




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 11
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 11




© 1999. - 2024.
Digitalna Srbija pravi
Sva prava zadržana ||| All rights reserved
-||-