Svake godine u martu, preko pola miliona stručnjaka, zaljubljenika u hi-tech i poslovnih ljudi okuplja se u Hanoveru na sajmu CeBIT. Iako se tokom godine održavaju ukupno četiri manifestacije pod brendom CeBIT (preostale tri su u Istanbulu, Šangaju i Sidneju), sedmodnevni dogadjaj u Hanoveru smatra se najavažnijim svetskim sajmom informacionih tehnologija, telekomunikacija, potrošačke tehnologije, softvera i usluga.
Prvi CeBIT, kao samostalni stručni sajam, održan je u Hanoveru pre tačno dve decenije, u proleće 1986.godine. Značaj ove manifestacije za nemačku državu i privredu najbolje pokazuje činjenica, da je svečani govor na otvaranju CeBIT 2006 održala lično Angela Merkel, državni kancelar, a potom se zvanicama obratio Arun Sarin, prvi čovek kompanije Vodafon.
Na sajmu CeBIT Hannover 2006, od 09. do 15. marta 6.262 izlagača iz 71 zemlje, na preko 310.000 kvadratnih metara izložbenog prostora u 27 savremeno opremljenih klimatizovanih sajamskih hala, predstavila su internacionalnoj stručnoj publici najnovije i najbolje proizvode i usluge iz svoje ponude, najavljujući ujedno trendove, koji će narednih godina vladati u oblasti visoke tehnologije. Preko 3.300 izlagača došlo je iz inostranstva, što znači porast od čak 20 procenata u odnosu na prošlu godinu i potvrdjuje vodeći značaj sajma CeBIT za medjunarodnu ICT-industriju. Po broju izlagača ( ne računajući domaće nemačke izlagače) vodeće mesto opet je pripalo Tajvanu (711 preduzeća), zatim sledi Kina (412), Južna Koreja (229) i SAD (192). Znatno je porastao i broj izlagača iz zemalja Istočne Evrope, sa prošlogodišnjih 200 na čak 289 učesnika.
Posebna pažnja na sajmu CeBIT 2006 posvećena je malim i srednjim preduzećima, koja su zauzela celu halu 5 i privukla preko 250.000 posetilaca. Preko 70 procenata ovih posetilaca bili su stručnjaci ili rukovodeći ljudi u svojim preduzećima.
Sajam je zabeležio ukupno preko 450.000 posetilaca iz celog sveta, od kojih su čak 85 procenata bili stručnjaci ili rukovodioci sa pravom donošenja odluka pri investiranju.
U okviru pratećeg sajamskog programa održano je preko 800 stručnih predavanja i prezentacija.
Nacionalni štand Srbije pod motom "Enter Serbia - Key to Success", na kojem je izlagalo 14 preduzeća, organizovala je SIEPA - Srpska agencija za promociju izvoza i investicije, uz podršku GTZ/WBF - Nemačkog društva za tehničku pomoć/program podrške ekonomskom razvoju i zapošljavanju u Srbiji i USAid - Projekat za razvoj preduzetništva u Srbiji. Još 6 preduzeća iz Srbije izlagalo je ili samostalno ili sa svojim inostranim partnerima.
Na sajmu CeBIT Hannover 2006 bilo je akreditovano više od 60 novinara i TV ekipa iz Srbije i Crne Gore.