Ime: Šifra:    Novi član?    Zaboravljena šifra?






- Bolonja
- Internet
- Seksualno obrazovanje
- administracija
- informatika
- kompanije
- matematika
- ministarstvo
- muzičke aktivnosti
- nagrade
- nastava
- neformalno obrazovanje
- ocenjivanje
- osnovno školstvo
- praksa
- vaspitanje
- škola
- škole
- školsko zakonodavstvo
- školstvo








CENOVNIK
OZNAKA Cena čitanja CELOG teksta
Besplatno
1 dinar
50 dinara
100 dinara

Ukupno članova: 9112
Najnovi član: uros:dd

Najnoviji tekstovi:

slika Festival nauke: POČETAK REŠENjA PROBLEMA (Festival nauke)
slika FONIS-ov skup Studenti studentima (informatika)
slika Андреј Дробњаковић апсолутни победник на Међународној научној олимпијади у Сингапуру (matematika)
slika Naučni piknik u Arboretumu Šumarskog fakulteta u Beogradu (Festival nauke)
slika Такмичење из програмирања за ученике основних шола (programiranje)
slika Besplatne diskusije S2S iz informacione tehnologije (informatika)
slika Škola u veselim bojama, izvanredan projekat uređenja prostora u OŠ “Filip Kljajić Fića” (škole)
slika Letelica Indije sletela na Mesec (Kosmonautika)
slika Некада је градила Нови Београд, а сада у 101. Вера још трага за новим знањима (ličnosti)
slika Kako prevazići opsesivne misli? (psihologija)





REGISTRUJTE SE
i čitajte CELE besplatne tekstove!
Obavestite prijatelja








Pretraži magazin po:
obrazovanje:::školsko zakonodavstvo
12. septembar. 2009.

ПРОГРАМ ЕКСКУРЗИЈЕ


У овом тексту дајемо модел Програма екскурзије основне школе урађеног на основу Правилника о измени Правилника о наставном плану и програму основног образовања и васпитања (Сл.Гл.РС- Просветни гласник, бр.1/09) који прописује да:

  • Одељенска и стручна већа школе предлажу програм екскурзије, који достављају наставничком већу ради разматрања и доношења.
  • Екскурзија може да се изведе ако је савет родитеља дао сагласност на програм и цену екскурзије и избор агенције.
  • Програм екскурзије садржи: образовно-васпитне циљеве и задатке; садржаје којима се постављени циљеви остварују; планирани обухват ученика; носиоце предвиђених садржаја и активности; трајање; путне правце; техничку организацију и начин финансирања.
  • План дежурства ученика и наставника за време путовања саставни је део програма екскурзије.


ПРОГРАМ ЕКСКУРЗИЈЕ

Упознавање културног, историског и духовног наслеђа и привредних достигнућа која су у вези са делатношћу школе

ОШ Радомир Јовановић

Београд

Програм екскурзије за први разред

Образовно васпитни циљеви:

  • Развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика
  • Подстицање испољавања позитивних емоционалних доживљаја
  • Проучавање објеката и феномена у природи

Схватање значаја здравља и здравих стилова живота

Садржаји екскурзије:

Садржаји екскурзије ће се реализовати у оквиру предвиђенихдестинација:Београд Пећинци (обилазак Музеја хлеба) Јаково (обилазак салаша Стремен) манастир Фенек(обилазак и кратко историографско упознавање) СРЦ Јаково(спортско рекреативни програм)- Београд

Планирани обухват ученика: Најмање 60% ученика свих одељења

Носиоци предвиђених садржаја и активности: Директор школе,стручни вођа пута и одељенске старешине

Трајање:Једнодневна екскурзија

Путни правац:Београд Пећинци Јаково манастир Фенек Јаково- Београд

Техничка организација: директор школе и туристичка агенција

Начин финансирања: родитељи финансирају трошкове извођења екскурзије

План дежурстава наставника и ученика: Све одељенске старешине су дежурне током извођења екскурзије, као и по три ученика из одељења које ће именовати одељенски старешина.понашање на екскурзији ће бити регулисано и Правилима понашања ученика на екскурзијама са којима ће их одељенски старешина упознати пре поласка.

Време реализације: септембар октобар 2009.

ОШ Радомир Јовановић

Београд

Програм екскурзије за други разред

Образовно васпитни циљеви:

  • Непосредно упознавање појава и односа у природној и друштвеној средини
  • Упознавање културног, историског и духовног наслеђа и привредних достигнућа која су у вези са делатношћу школе
  • Проучавање објеката и феномена у природи
  • Уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима
  • Упознавање начина живота и рада у појединим крајевима
  • Развијање позитивног односа према националним, културним, етичким и естетским вредностима
  • Развијање позитивног односа према спортским потребама и навикама, позитивним социјалним односима
  • Схватање значаја здравља и здравих стилова живота
  • Развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика
  • Подстицање испољавања позитивних емоционалних доживљаја

Садржаји екскурзије:

Садржаји екскурзије ће се реализовати у оквиру предвиђенихдестинацијаБеоград Вршац (обилазак истоимене школе и сусрет са ученицима), Народни музеј(обилазак етнографске збирке и стеријине собе) Владичански двор (панорамско разгледање) Стеријина кућа (панорамско разгледање) манастир Месић (кратко упознавање са историографским чињеницама и разгледање фрескосликарства) Вршачки брег (панорамско разгледање Баната и спортско рекреативни програм) Београд

Планирани обухват ученика: Најмање 60% ученика свих одељења

Носиоци предвиђених садржаја и активности: Директор школе,стручни вођа пута и одељенске старешине

Трајање:Једнодневна екскурзија

Путни правац::Београд Вршац манастир Месић Вршачки брег Београд

Техничка организација: директор школе и туристичка агенција

Начин финансирања: родитељи финансирају трошкове извођења екскурзије

План дежурстава наставника и ученика: Све одељенске старешине су дежурне током извођења екскурзије, као и по три ученика из одељења које ће именовати одељенски старешина.понашање на екскурзији ће бити регулисано и Правилима понашања ученика на екскурзијама са којима ће их одељенски старешина упознати пре поласка.

Време реализације: септембар октобар 2009.

ОШ Радомир Јовановић

Београд

Програм екскурзије за трећи разред

Образовно васпитни циљеви:

  • Непосредно упознавање појава и односа у природној и друштвеној средини
  • Упознавање културног, историског и духовног наслеђа и привредних достигнућа која су у вези са делатношћу школе
  • Проучавање објеката и феномена у природи
  • Уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима
  • Упознавање начина живота и рада у појединим крајевима
  • Развијање позитивног односа према националним, културним, етичким и естетским вредностима
  • Развијање позитивног односа према спортским потребама и навикама, позитивним социјалним односима
  • Схватање значаја здравља и здравих стилова живота
  • Развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика
  • Подстицање испољавања позитивних емоционалних доживљаја

Садржаји екскурзије:

Садржаји екскурзије ће се реализовати у оквиру предвиђенихдестинацијаБеоград Бранковина (обилазак школе, гроба Десанке Максимовић, цркве задужбине породице Ненадовић , вајата) Ваљево (обилазак Тешњара, старог занатско трговачког центра), Народног музеја и Муселимовог конака) фабрикаВОДА ВОДА (панорамско разгледање) Београд

Планирани обухват ученика: Најмање 60% ученика свих одељења

Носиоци предвиђених садржаја и активности: Директор школе,стручни вођа пута и одељенске старешине

Трајање:Једнодневна екскурзија

Путни правац::Београд Бранковина Ваљево -Врујци Београд

Техничка организација: директор школе и туристичка агенција

Начин финансирања: родитељи финансирају трошкове извођења екскурзије

План дежурстава наставника и ученика: Све одељенске старешине су дежурне током извођења екскурзије, као и по три ученика из одељења које ће именовати одељенски старешина.понашање на екскурзији ће бити регулисано и Правилима понашања ученика на екскурзијама са којима ће их одељенски старешина упознати пре поласка.

Време реализације: септембар октобар 2009.

ОШ Радомир Јовановић

Београд

Програм екскурзије за четврти разред

Образовно васпитни циљеви:

  • Непосредно упознавање појава и односа у природној и друштвеној средини
  • Упознавање културног, историског и духовног наслеђа и привредних достигнућа која су у вези са делатношћу школе
  • Проучавање објеката и феномена у природи
  • Уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима
  • Упознавање начина живота и рада у појединим крајевима
  • Развијање позитивног односа према националним, културним, етичким и естетским вредностима
  • Развијање позитивног односа према спортским потребама и навикама, позитивним социјалним односима
  • Схватање значаја здравља и здравих стилова живота
  • Развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика
  • Подстицање испољавања позитивних емоционалних доживљаја

Садржаји екскурзије:

Садржаји екскурзије ће се реализовати у оквиру предвиђенихдестинацијаБеоград Сремски Карловци (разгледање главног трга и фонтане Четири лава, гимназије, Богословије, Саборне цркве) Петроварадинска тврђава (панорамско разгледање и посета Природњачком музеју) Сремска Каменица ( обилазак куће Ј.Ј.Змаја) Нови Сад (панорамско разгледање Трга Светозара Милетића) манастир Хопово (кратак историографски приказ и разгледање фрескосликарства) Београд

Планирани обухват ученика: Најмање 60% ученика свих одељења

Носиоци предвиђених садржаја и активности: Директор школе,стручни вођа пута и одељенске старешине

Трајање:Једнодневна екскурзија

Путни правац::Београд Сремски Карловци Петроварадин Сремска Каменица Нови Сад манастир Хопово Београд

Техничка организација: директор школе и туристичка агенција

Начин финансирања: родитељи финансирају трошкове извођења екскурзије

План дежурстава наставника и ученика: Све одељенске старешине су дежурне током извођења екскурзије, као и по три ученика из одељења које ће именовати одељенски старешина.понашање на екскурзији ће бити регулисано и Правилима понашања ученика на екскурзијама са којима ће их одељенски старешина упознати пре поласка.

Време реализације: септембар октобар 2009.

ОШ Радомир Јовановић

Београд

Програм екскурзије за пети разред

Образовно васпитни циљеви:

  • Непосредно упознавање појава и односа у природној и друштвеној средини
  • Упознавање културног, историског и духовног наслеђа и привредних достигнућа која су у вези са делатношћу школе
  • Проучавање објеката и феномена у природи
  • Уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима
  • Упознавање начина живота и рада у појединим крајевима
  • Развијање позитивног односа према националним, културним, етичким и естетским вредностима
  • Развијање позитивног односа према спортским потребама и навикама, позитивним социјалним односима
  • Схватање значаја здравља и здравих стилова живота
  • Развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика

Подстицање испољавања позитивних емоционалних доживљаја

Садржаји екскурзије:

Садржаји екскурзије ће се реализовати у оквиру предвиђенихдестинација1. данБеоград Зајечар (обилазак Народног музеја и Беговог конака, по могућуству обилазак Попове плаже) Гамзиград (обилазакFeliks Romulijane)- Зајечар (ноћење)

2.дан Ђердап (обилазак хидроелектране и националног парка) Неготин (обилазакстарог језгра града, Музеја хајдук Вељка и Конака кнеза Тодорчета и Куће Стевана Мокрањца) Лепенски вир ( обилазак археолошког локалитета) Голубац (панорамско разгледање тврђавеи манастира Тумане) Београд

Планирани обухват ученика: Најмање 60% ученика свих одељења

Носиоци предвиђених садржаја и активности: Директор школе,стручни вођа пута и одељенске старешине

Трајање:Дводневна екскурзија

Путни правац::1. данБеоград Зајечар Гамзиград- Зајечар

2.дан Ђердап Неготин Лепенски вир Голубац Београд

Техничка организација: директор школе и туристичка агенција

Начин финансирања: родитељи финансирају трошкове извођења екскурзије

План дежурстава наставника и ученика: Све одељенске старешине су дежурне током извођења екскурзије, као и по три ученика из одељења које ће именовати одељенски старешина.понашање на екскурзији ће бити регулисано и Правилима понашања ученика на екскурзијама са којима ће их одељенски старешина упознати пре поласка.

Време реализације: септембар октобар 2009.

ОШ Радомир Јовановић

Београд

Програм екскурзије за шести разред

Образовно васпитни циљеви:

  • Непосредно упознавање појава и односа у природној и друштвеној средини
  • Упознавање културног, историског и духовног наслеђа и привредних достигнућа која су у вези са делатношћу школе
  • Проучавање објеката и феномена у природи
  • Уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима
  • Упознавање начина живота и рада у појединим крајевима
  • Развијање позитивног односа према националним, културним, етичким и естетским вредностима
  • Развијање позитивног односа према спортским потребама и навикама, позитивним социјалним односима
  • Схватање значаја здравља и здравих стилова живота
  • Развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика
  • Подстицање испољавања позитивних емоционалних доживљаја

Садржаји екскурзије:

Садржаји екскурзије ће се реализовати у оквиру предвиђених дестинацијаБеоград Текериш ( разгледање спомен парка) манстир Троноша Тршић (посета родне куће Вука Караџића, објеката везаних за Вуков сабор, спортско рекреативни програм) Бања Ковиљача (панорамско разгледање парка и двора краља Петра Карађорђевића) - Београд

Планирани обухват ученика: Најмање 60% ученика свих одељења

Носиоци предвиђених садржаја и активности: Директор школе,стручни вођа пута и одељенске старешине

Трајање:Једнодневна екскурзија

Путни правац::Београд Текериш манстир Троноша Тршић Бања Ковиљача- Београд

Техничка организација: директор школе и туристичка агенција

Начин финансирања: родитељи финансирају трошкове извођења екскурзије

План дежурстава наставника и ученика: Све одељенске старешине су дежурне током извођења екскурзије, као и по три ученика из одељења које ће именовати одељенски старешина.понашање на екскурзији ће бити регулисано и Правилима понашања ученика на екскурзијама са којима ће их одељенски старешина упознати пре поласка.

Време реализације: септембар октобар 2009.

ОШ Радомир Јовановић

Београд

Програм екскурзије за седми разред

Образовно васпитни циљеви:

  • Непосредно упознавање појава и односа у природној и друштвеној средини
  • Упознавање културног, историског и духовног наслеђа и привредних достигнућа која су у вези са делатношћу школе
  • Проучавање објеката и феномена у природи
  • Уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима
  • Упознавање начина живота и рада у појединим крајевима
  • Развијање позитивног односа према националним, културним, етичким и естетским вредностима
  • Развијање позитивног односа према спортским потребама и навикама, позитивним социјалним односима
  • Схватање значаја здравља и здравих стилова живота
  • Развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика
  • Подстицање испољавања позитивних емоционалних доживљаја

Садржаји екскурзије:1. данБеоград манастир Раваница Зајечар (обилазак Народног музеја и Беговог конака, по могућуству обилазак Попове плаже) Гамзиград (обилазакFeliks Romulijane)- Лепенски вир (ноћење)

2. дан:Лепенски вир (разгледање археолошког налазишта) Ђердап (разгледање хидроелектране и националног парка) Сребрно језеро (спортско рекреативни програм) - Београд

Планирани обухват ученика: Најмање 60% ученика свих одељења

Носиоци предвиђених садржаја и активности: Директор школе,стручни вођа пута и одељенске старешине

Трајање:Дводневна екскурзија

Путни правац : 1. дан:Београд манастир Раваница Зајечар Гамзиград- Лепенски вир (ноћење)

2. дан : Лепенски вир Ђердап Сребрно језеро - Београд

Техничка организација: директор школе и туристичка агенција

Начин финансирања: родитељи финансирају трошкове извођења екскурзије

План дежурстава наставника и ученика: Све одељенске старешине су дежурне током извођења екскурзије, као и по три ученика из одељења које ће именовати одељенски старешина.понашање на екскурзији ће бити регулисано и Правилима понашања ученика на екскурзијама са којима ће их одељенски старешина упознати пре поласка.

Време реализације: септембар октобар 2009.

ОШ Радомир Јовановић

Београд

Програм екскурзије за осми разред

Образовно васпитни циљеви:

  • Непосредно упознавање појава и односа у природној и друштвеној средини
  • Упознавање културног, историског и духовног наслеђа и привредних достигнућа која су у вези са делатношћу школе
  • Проучавање објеката и феномена у природи
  • Уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима
  • Упознавање начина живота и рада у појединим крајевима
  • Развијање позитивног односа према националним, културним, етичким и естетским вредностима
  • Развијање позитивног односа према спортским потребама и навикама, позитивним социјалним односима
  • Схватање значаја здравља и здравих стилова живота
  • Развијање интересовања за природу и изграђивање еколошких навика
  • Подстицање испољавања позитивних емоционалних доживљаја

Садржаји екскурзије :1. данБеоград Чачак (панорамско разгледање) Ужице (панорамско разгледање) Тара (обилазакШарганске осмице и Мећавника, националног парка, ноћење)

2. дан Чачак Краљево (панорамско разгледање) Крушевац ( разгледање града и обилазак цркве Лазарице) Куршумлија- Пролом бања (ноћење)

3. данЂавоља варош (разгледање природног феномена)- Ниш (панорамско разгледање и обилазак Ћеле куле) Београд

Планирани обухват ученика: Најмање 60% ученика свих одељења

Носиоци предвиђених садржаја и активности: Директор школе,стручни вођа пута и одељенске старешине

Трајање:Тродневна екскурзија

Путни правац: 1. данБеоград Чачак Ужице Тара

2. дан Чачак Краљево Крушевац Куршумлија

3. дан Куршумлија Ђавоља варош Ниш - Београд

Техничка организација: директор школе и туристичка агенција

Начин финансирања: родитељи финансирају трошкове извођења екскурзије

План дежурстава наставника и ученика: Све одељенске старешине су дежурне током извођења екскурзије, као и по три ученика из одељења које ће именовати одељенски старешина.понашање на екскурзији ће бити регулисано и Правилима понашања ученика на екскурзијама са којима ће их одељенски старешина упознати пре поласка.

Време реализације: септембар октобар 2009.


Непосредно упознавање појава и односа у природној и друштвеној средини

Уочавање узрочно-последичних односа у конкретним природним и друштвеним условима
Упознавање начина живота и рада у појединим крајевима
Развијање позитивног односа према националним, културним, етичким и естетским вредностима
Развијање позитивног односа према спортским потребама и навикама, позитивним социјалним односима

Олгица Крсмановић








AKTIVNI OGLASI:

PosloviNudim znanjeTražim znanje

Najnoviji blogovi:

18. 10. 2022.
Vladan
- Koji su idealni uslovi za rast svekrvinog jezika?
22. 09. 2022.
Vladan
- Šta učiniti kada vam se pred važan događaj pojavi herpes na usni?
30. 06. 2022.
Vladan
- Da li imate isti ukus kao kraljica Elizabeta pri izboru kućnih ljubimaca?
07. 06. 2022.
Vladan
- Prag - najstarija evropska prestonica posmatrana iz drugog ugla
21. 08. 2021.
Vladan
- Kako skuvati savršen pirinač na ringli šporeta?
16. 08. 2021.
Vladan
- Da li sasi voda zaista ubrzava mršavljenje?
29. 03. 2021.
Vladan
- Kako rade Internet pretraživači?
29. 12. 2020.
Vladan
- Šta radi armirač?
30. 11. 2020.
Vladan
- Kako „pasivne kuće“ doprinose energetskoj efikasnosti
23. 11. 2020.
Vladan
- Stvari koje bi trebali da znate ukoliko nameravate da započnete proizvodnju organske hrane




Vaš ID :
Prisutni na sajtu:


 


Ukupno prisutno na sajtu: 41
Prijavljeni: 0 ||| Gosti: 41




© 1999. - 2024.
Digitalna Srbija pravi
Sva prava zadržana ||| All rights reserved
-||-