U "Moći navike", nagrađivani novinar Njujork tajmsaČarls Djuhig vodi nas do uzbudljivog ruba naučnih otkrića koja objašnjavaju zašto postoje i kako se mogu menjati navike.
Većina naših svakodnevnih izbora liči možda na proizvode dobro promišljenog odlučivanja, ali oni to nisu. Oni su navike. I premda svaka srazmerno malo znači sama po sebi, s vremenom te navike imaju ogroman uticaj na naše zdravlje, produktivnost, materijalnu sigurnost i sreću. Tek poslednjih dvadeset godina neurolozi, psiholozi, sociolozi i tržišni stručnjaci zaista počinju da shvataju kako navike funkcionišu i što je još važnije: kako se menjaju.
U ovoj knjizi ćemo saznati i zašto se neki pojedinci i kompanije s mukom bore da se promene, uprkos dugogodišnjim pokušajima, dok drugi kao da se preoblikuju preko noći.
Zavirićemo u laboratorije gde neurolozi ispituju kako funkcionišu nove navike i gde tačno obitavaju u našem mozgu. Otkrićemo zašto su prave navike bile presudne za uspehe olimpijskog plivača Majkla Felpsa, direktora Starbaksa Hauarda Šulca i junaka borbe za ljudska prava Martina Lutera Kinga. Prošetaćemo Prokterom i Gemblom, najvećim američkim bolnicama, i videćemo kako se primenom takozvanih temeljnih navika zarađuju milijarde i menjaju ishodi koji znače propast ili uspeh, život ili smrt.
Čarls Djuhig stručno prepliće čudesna nova otkrića i živopisna istraživanja pojedinih slučajeva u razumljiv, pronicljiv model, koristan u kontekstima širokog raspona, a knjiga se čita kao zabavno štivo.