Ceo tekst mogu da vide samo registrovani članovi! Registracija je BESPLATNA i možete se registrovati ako kliknete OVDE
10. septembar. 2008.
Prvaci i pisanje cifara
Model preventivno-korektivnog softvera na primeru nepravilnosti i poremećaja u pisanju cifara učenika 1. razreda osnovne škole
- Naučni rad -
Iz uvoda:
Tokom rada sa učenicima nižih razreda osnovne škole, učitelj mora da deluje preventivno, podsticano i korektivno na sve segmente svog vaspitno-obrazovnog rada. Ovo znači da deluje samostalno, u koordinaciji sa drugim stručnjacima i roditeljima ili da rad sa detetom prepusti trećem licu koje će mu pomoći u rešavanju njegovih problema. Tako na primer, radost roditelja polaskom deteta u školu može brzo da splasne i da se pretvori u nepregledno dug obilazak logopeda, dane i časove provedenih u korigivanju problema koje dete ispolji tokom procesa učenja čitanja i pisanja. Ovaj period je vrlo težak za sve, od dijeteta će zahtijevati puno volje, pažnje i rada, a od roditelja mnogo strpljenja, kako bi se dijete što pre ukljućilo u normalan vaspitno-obrazovni proces. Naravno, mi se ovom problematikom nećemo baviti isključivo sa medicinskog aspekta, već iz ugla učitelja praktičara.