- LOGISTIKA
- POVRATNA (OBRATNA) LOGISTIKA
- OBLASTI POVRATNE LOGISTIKE
*Reciklaža
*Vraćanje novih proizvoda
*Vraćanje korišćenih proizvoda
*Vraćanje upotrebljivih proizvoda
- ZAHTEVI ZA KOOPERACIJU POVRATNE LOGISTIKE
*Tržište ekoloških proizvoda (green market) i analiza životnog ciklusa (life cycle analysis)
- PROJEKTOVANJE EFEKTIVNOG SISTEMA POVRATNE LOGISTIKE
- DEFINISANJE TRANSPORTA I LOKACIJA U SISTEMU POVRATNE LOGISTIKE
*Rukovanje osetljivim (opasnim po okolinu) materijalima
- ZAKLJUČAK
- LITERATURA
ANALIZA NEISKORIŠTENIH UNUTRAŠNJIH REZERVI U PREDUZEĆU
- Naučni rad -
Sadržaj:
UVOD I UVODNA RAZMATRANJA
1. ANALIZA NESPOSOBNOSTI U FUNKCIJI OTKRIVANJA UZROKA NASTAJANJA NEISKORIŠTENIH INTERNIH RESURSA
1.1. Analiza načina napredovanja u hijerarhiji 1.2. Narušavanje hijerarhijskog reda (eksfolijacija hijerarhije) 1.3. Nagomilavanje osoblja u hijerarhiji
1.4. Transfer iz hijerarhije u hijerarhiju
1.5. Karakteristični pokazatelji poslednje funkcije u hijerarhiji
1.6. Regresija hijerarhije (nazadovanje)
2. UTICAJ NEISKORIŠTENIH INTERNIH RESURSA U PROCESU PROIZVODNJE NA FINANSIJSKU SITUACIJU PREDUZEĆA
3. UTICAJ NEISKORIŠTENIH INTERNIH RESURSA U KORIŠTENJU KADROVSKIH POTENCIJALA NA FINANSIJSKU SITUACIJU PREDUZEĆA
4. UTICAJ NEISKORIŠTENIH INTERNIH RESURSA U KORIŠTENJU OSNOVNIH ILI STALNIH SREDSTAVA NA FINANSIJSKU SITUACIJU PREDUZEĆA
5. UTICAJ NEISKORIŠTENIH INTERNIH RESURSA U KORIŠTENJU MATERIJALA NA FINANSIJSKU SITUACIJU PREDUZEĆA
1.1. Malo preduzeće sa stanovišta domaće privrede
1.2. Modeli malog preduzeća 1.3. Karakteristike i prednosti malog preduzeća
2. Tržište
2.1. Uzajamni odnosi izmedju preduzeća i tržišta
2.2. Istraživanje tržišta sa stanovišta malog preduzeća
2.2.1. Ciljevi istraživanja tržišta
2.2.2. Izvori obaveštavanja u vezi istraživanja tržista
2.2.3. Ocena konkurencije
2.2.4. Testiranje prihvatljivosti proizvoda
2.2.5. Zaključak
Tema: Proces strategijskog menadžmenta ''VOJVODJANSKA BANKA''
SADRŽAJ:
- Uvod
1. Analiza sredine
2. Usmeravanje organizacije
2.1 Vizija
2.2 Misija
2.3 Politika upravljanja
2.3.1 Temelji politike upravljanja
2.3.2 Usmerenost na kupca i korisnika
2.3.3 Procesni pristup
2.3.4 Uključenost zaposlenih
2.3.5 Proces stalnih poboljšanja